könyvtárunkban
Szerző, kiadó |
Cím |
Aktív Műhely
|
Tanári kézikönyv
|
Aron, Elaine N.
|
Szuper érzékeny gyerekek
|
Aron, Elaine N. |
Szuper érzékeny vagyok? |
|
Különös gyerekek. Kalauz az Asperger szindrómáról szülőknek és nevelőknek. |
|
Kulcskeresők. Az Autizmus Napja 2005. |
|
Te is tudod! |
|
Autizmus – Tény - Képek |
|
Jogom van hozzá! Önérvényesítő füzet autizmussal élők számára. |
|
Útmutató I. Jogszabályok hasznos tudnivalók autizmussal élő felnőttek szüleinek, segítőinek. |
|
Útmutató II. Intézmények autizmussal diagnosztizált felnőtteknek. |
|
Fejlesztő Pedagógia 2004/2. szám |
|
Autista a testvérem! |
|
Az autizmus korszerű szemlélete |
|
Pedagógiai irányelvek az autista, autisztikus, pervazív fejlődési zavarban szenvedő gyermekek fejlesztéséhez, neveléséhez, tanításához |
|
Nappali álmodozók. Beszélgetések az autizmusról. |
|
Zene és terápia. Szöveggyűjtemény. |
|
A szikra |
|
Elemi különbség |
|
Autizmus |
|
Én, Én, Én |
|
Jogok az iskolában – Jogkereső |
|
Valódi színek |
|
Gyereklélek. Egy autista kislány története. Bp. Kláris K., 2003. |
|
Cifraárnyak és denevérek |
|
Apró Lépések |
|
GAP - Szindróma |
|
Viselkedés problémák és autizmus spektrum zavarok |
|
Viselkedésproblémák és autizmus spektrum zavarok |
|
Mama, ez itt ember vagy állat? |
|
Sokszínű inklúzió. Inklúziót támogató pedagógiai szakszolgálatok hálózatának kiépítése. |
|
Dása naplója |
|
Játszótárs |
|
Esetjogi tanulmányfüzet |
|
Hogyan csináld? Jogsegély elsőkézből. |
|
Segítség és segítők az autizmussal élő emberek hétköznapjaiban |
|
Modellprogram az autizmussal élő gyerekek óvodai integrációjának elősegítéséhez |
|
Ők ketten. + Te és én. Szexuálpedagógiai segédanyag az értelmi fogyatékosokkal való foglalkozáshoz. |
|
Carly hangja |
|
Az Egyesült Nemzetek Szervezetének alapvető szabályai a fogyatékossággal élő emberek esélyegyenlőségéről |
|
A küszöbön |
|
Járhat ő is iskolába! |
|
Ő-szintén. Szülők és szülősegítő szolgáltatások szervezőinek tapasztalatai. |
|
Segédlet a közszolgáltatásokhoz való egyenlő esélyű hozzáférés megteremtéséhez. Komplex akadálymentesítés. |
|
Autizmus. A rejtély nyomában. |
|
Egy valódi ember |
|
Európai farmközösségek autizmussal élő emberek számára |
|
Segítség! AUTIZMUS! |
|
Üstökös |
|
Árnyéksereg |
|
Panka naplója |
|
A kutya különös esete az éjszakában |
|
Az autista gyermekek testvérei |
|
A félelem nem úr |
|
Vizuális segítség autizmussal élő személyek kommunikációjának fejlesztésében |
|
Étkezési problémák autizmussal élő gyermekeknél |
|
A kommunikáció tanítása/fejlesztése |
|
Kommunikáció - fejlesztés a gyakorlatban munkafüzet |
|
Afáziaterápiák. Javaslat az afázia kognitív nyelvi terápiájára. |
|
Hát ezért ugrálok |
|
Autizmus. Felkészülés a felnőttkorra. |
|
Miként tanítsuk az elme olvasását autizmussal élő gyermekeknek? |
|
Autisztikus gyermekek kezelése. A szociális fejlődés előmozdítása. |
|
Gyógypedagógiai alapismeretek |
|
Problémás viselkedések megelőzése, kezelése autizmus spektrum zavarokban |
|
Egy személyes beszámoló |
|
Autizmus társult értelmi sérüléssel |
|
Autisztikus gyermekek speciális tantervi szükségletei. Tanulási és gondolkodási készségek. |
|
Bánatkő. Sérült gyermek a családban. |
|
Munkahelyi készségek kialakításához szükséges szociális kogníciót fejlesztő csoportos tréningek |
|
Szociális történetek I-II. |
|
Autizmus Specifikus Támogatott Foglalkoztatás |
|
A Fecske |
|
IME Információ Megnövelt Esélyek |
|
Törvény az egyenlő bánásmódról könnyen érthető nyelven |
|
Jelentés a súlyosan halmozottan fogyatékos embereket nevelő családok életkörülményeiről |
|
Ez volnék én? |
|
Aszklépiosztól a betegjogokig |
|
Szexualitás és autizmus |
|
Autizmus és pervazív fejlődési zavarok |
|
Az autista farm működésének irányelvei és eljárásrendje |
|
A remény útjai: munka – erő – piac |
|
Az autizmus spektrum zavarok |
|
A sötét sebessége |
|
Hogyan játszunk és tanuljunk autista gyerekkel |
|
Beavatkozási lehetőségek autizmus spektrum zavarokban |
|
Autizmus testvérszemmel (ha a testvéred autizmusos) |
|
Tíz dolog, amit minden autizmussal élő gyermek szeretné, ha tudnál |
|
Orff zeneterápiájának alapfogalmai. Definíciók és példák. |
|
ÁJOB Projektfüzetek 2010/2. „Méltóképpen másképp” Fogyatékosügyi projekt |
|
Babzsák fejlesztő program |
|
Autista a kislányom |
|
Autizmus. Az elmélettől a gyakorlatig. |
|
Házirend |
|
Tedd – Nézd – Hallgasd - Mondd |
|
Kisgyermekek Nagy Problémák |
|
Autizmussal élő gyermekek megismerése és tanítása |
|
Nézz a szemembe |
|
Autizmus: a kutatás és a klinikum közötti kétirányú kölcsönhatás |
|
Antropológus a Marson |
|
Marslakó a játszótéren |
|
Támogatott foglalkoztatás. Értelmi sérült munkavállalók a nyílt munkaerőpiacon. |
|
Életmentő kézikönyv szülőknek krízishelyzetek megoldásához autizmusban és hasonló állapotokban |
|
Szakemberek és szülők kiképzése autisztikus gyermekek tanítására. A szociális fejlesztés előmozdítása. |
|
Láthatatlanok - Autista emberek a társadalomban |
|
Életvezetési útmutató Asperger szindrómában szenvedő emberek számára |
|
Autizmussal önmagamba zárva |
|
Így színes a világ… - autizmus belülről |
|
Egy kisfiú |
|
Együtt is távol |
|
Az autista gyermekek, fiatalok oktatásának és nevelésének néhány alapkérdése |
|
Földi paradicsom… A Loyaltown tábor avagy az ’integrált nevelés’ csodája – és kötelessége. |
|
Autizmussal és értelmi sérüléssel élő felnőttek munkakészségének fejlesztése és munkába állításuk feltételrendszere |
|
Kontextus vakság |
|
Az AUTIZMUS kézikönyve |
|
Mindjárt felrobbanok |
|
Autizmus. Egyes szám első személyben. Újító szándékú pillantás az autizmusra és a vele rokon jelenségekre. |
|
Eszmélés. A „Léttelenül” folytatása. |
|
Léttelenül. Egy autista nő naplója. |
|
Felnőttek, mert felnőttek. Értelmi sérült felnőttek szexuálpedagógiai támogatása. |
Szerző, kiadó |
Cím |
Aktív Műhely |
Tanári kézikönyv |
|
Szuper érzékeny gyerekek |
|
Szuper érzékeny vagyok? |
|
Különös gyerekek. Kalauz az Asperger szindrómáról szülőknek és nevelőknek. |
|
Kulcskeresők. Az Autizmus Napja 2005. |
|
Te is tudod! |
|
Autizmus – Tény - Képek |
|
Jogom van hozzá! Önérvényesítő füzet autizmussal élők számára. |
|
Útmutató I. Jogszabályok hasznos tudnivalók autizmussal élő felnőttek szüleinek, segítőinek. |
|
Útmutató II. Intézmények autizmussal diagnosztizált felnőtteknek. |
|
Fejlesztő Pedagógia 2004/2. szám |
|
Autista a testvérem! |
|
Az autizmus korszerű szemlélete |
|
Pedagógiai irányelvek az autista, autisztikus, pervazív fejlődési zavarban szenvedő gyermekek fejlesztéséhez, neveléséhez, tanításához |
|
Nappali álmodozók. Beszélgetések az autizmusról. |
|
Zene és terápia. Szöveggyűjtemény. |
|
A szikra |
|
Elemi különbség |
|
Autizmus |
|
Én, Én, Én |
|
Jogok az iskolában – Jogkereső |
|
Valódi színek |
|
Gyereklélek. Egy autista kislány története. Bp. Kláris K., 2003. |
|
Cifraárnyak és denevérek |
|
Apró Lépések |
|
GAP - Szindróma |
|
Viselkedés problémák és autizmus spektrum zavarok |
|
Viselkedésproblémák és autizmus spektrum zavarok |
|
Mama, ez itt ember vagy állat? |
|
Sokszínű inklúzió. Inklúziót támogató pedagógiai szakszolgálatok hálózatának kiépítése. |
|
Dása naplója |
|
Játszótárs |
|
Esetjogi tanulmányfüzet |
|
Hogyan csináld? Jogsegély elsőkézből. |
|
Segítség és segítők az autizmussal élő emberek hétköznapjaiban |
|
Modellprogram az autizmussal élő gyerekek óvodai integrációjának elősegítéséhez |
|
Ők ketten. + Te és én. Szexuálpedagógiai segédanyag az értelmi fogyatékosokkal való foglalkozáshoz. |
|
Carly hangja |
|
Az Egyesült Nemzetek Szervezetének alapvető szabályai a fogyatékossággal élő emberek esélyegyenlőségéről |
|
A küszöbön |
|
Járhat ő is iskolába! |
|
Ő-szintén. Szülők és szülősegítő szolgáltatások szervezőinek tapasztalatai. |
|
Segédlet a közszolgáltatásokhoz való egyenlő esélyű hozzáférés megteremtéséhez. Komplex akadálymentesítés. |
|
Autizmus. A rejtély nyomában. |
|
Egy valódi ember |
|
Európai farmközösségek autizmussal élő emberek számára |
|
Segítség! AUTIZMUS! |
|
Üstökös |
|
Árnyéksereg |
|
Panka naplója |
|
A kutya különös esete az éjszakában |
|
Az autista gyermekek testvérei |
|
A félelem nem úr |
|
Vizuális segítség autizmussal élő személyek kommunikációjának fejlesztésében |
|
Étkezési problémák autizmussal élő gyermekeknél |
|
A kommunikáció tanítása/fejlesztése |
|
Kommunikáció - fejlesztés a gyakorlatban munkafüzet |
|
Afáziaterápiák. Javaslat az afázia kognitív nyelvi terápiájára. |
|
Hát ezért ugrálok |
|
Autizmus. Felkészülés a felnőttkorra. |
|
Miként tanítsuk az elme olvasását autizmussal élő gyermekeknek? |
|
Autisztikus gyermekek kezelése. A szociális fejlődés előmozdítása. |
|
Gyógypedagógiai alapismeretek |
|
Problémás viselkedések megelőzése, kezelése autizmus spektrum zavarokban |
|
Egy személyes beszámoló |
|
Autizmus társult értelmi sérüléssel |
|
Autisztikus gyermekek speciális tantervi szükségletei. Tanulási és gondolkodási készségek. |
|
Bánatkő. Sérült gyermek a családban. |
|
Munkahelyi készségek kialakításához szükséges szociális kogníciót fejlesztő csoportos tréningek |
|
Szociális történetek I-II. |
|
Autizmus Specifikus Támogatott Foglalkoztatás |
|
A Fecske |
|
IME Információ Megnövelt Esélyek |
|
Törvény az egyenlő bánásmódról könnyen érthető nyelven |
|
Jelentés a súlyosan halmozottan fogyatékos embereket nevelő családok életkörülményeiről |
|
Ez volnék én? |
|
Aszklépiosztól a betegjogokig |
|
Szexualitás és autizmus |
|
Autizmus és pervazív fejlődési zavarok |
|
Az autista farm működésének irányelvei és eljárásrendje |
|
A remény útjai: munka – erő – piac |
|
Az autizmus spektrum zavarok |
|
A sötét sebessége |
|
Hogyan játszunk és tanuljunk autista gyerekkel |
|
Beavatkozási lehetőségek autizmus spektrum zavarokban |
|
Autizmus testvérszemmel (ha a testvéred autizmusos) |
|
Tíz dolog, amit minden autizmussal élő gyermek szeretné, ha tudnál |
|
Orff zeneterápiájának alapfogalmai. Definíciók és példák. |
|
ÁJOB Projektfüzetek 2010/2. „Méltóképpen másképp” Fogyatékosügyi projekt |
|
Babzsák fejlesztő program |
|
Autista a kislányom |
|
Autizmus. Az elmélettől a gyakorlatig. |
|
Házirend |
|
Tedd – Nézd – Hallgasd - Mondd |
|
Kisgyermekek Nagy Problémák |
|
Autizmussal élő gyermekek megismerése és tanítása |
|
Nézz a szemembe |
|
Autizmus: a kutatás és a klinikum közötti kétirányú kölcsönhatás |
|
Antropológus a Marson |
|
Marslakó a játszótéren |
|
Támogatott foglalkoztatás. Értelmi sérült munkavállalók a nyílt munkaerőpiacon. |
|
Életmentő kézikönyv szülőknek krízishelyzetek megoldásához autizmusban és hasonló állapotokban |
|
Szakemberek és szülők kiképzése autisztikus gyermekek tanítására. A szociális fejlesztés előmozdítása. |
|
Láthatatlanok - Autista emberek a társadalomban |
|
Életvezetési útmutató Asperger szindrómában szenvedő emberek számára |
|
Autizmussal önmagamba zárva |
|
Így színes a világ… - autizmus belülről |
|
Egy kisfiú |
|
Együtt is távol |
|
Az autista gyermekek, fiatalok oktatásának és nevelésének néhány alapkérdése |
|
Földi paradicsom… A Loyaltown tábor avagy az ’integrált nevelés’ csodája – és kötelessége. |
|
Autizmussal és értelmi sérüléssel élő felnőttek munkakészségének fejlesztése és munkába állításuk feltételrendszere |
|
Kontextus vakság |
|
Az AUTIZMUS kézikönyve |
|
Mindjárt felrobbanok |
|
Autizmus. Egyes szám első személyben. Újító szándékú pillantás az autizmusra és a vele rokon jelenségekre. |
|
Eszmélés. A „Léttelenül” folytatása. |
|
Léttelenül. Egy autista nő naplója. |
|
Felnőttek, mert felnőttek. Értelmi sérült felnőttek szexuálpedagógiai támogatása. |